TRÀMITS RELACIONATS AMB LA XARXA ADL DISPONIBLES A LA SEU ELECTRÒNICA DE LA DIPUTACIÓ DE VALÈNCIA:
Des de la seu electrònica de la Diputació, a l'apartat "Desenvolupament Territorial Sostenible", pot accedir-se als tràmits relacionats amb la Xarxa ADL (adhesió a la xarxa, comunicació de nova persona usuària, petició d'activació d'aplicació per a la confecció de plans de viabilitat i petició d'activació de l'aplicació per a gestió d'ofertes i demandes d'ocupació, seguint les instruccions que es recullen a continuació.
Per a més informació pot enviar correu a sdl@dival.es
-Adhesió a la Xarxa ADL: Els tràmits a seguir per a l'adhesió al projecte per part de les entitats que compten amb ADL són:
-Comunicació de nova persona usuària de la intranet de Divaladl.es Descarregar arxiu, reomplir i presentar a Seu Electrònica
-Petició d'activació de l'aplicació per a la confecció de plans de viabilitat Descarregar arxiu, reomplir i presentar a Seu Electrònica
-Petició d'activació de l'aplicació per a gestió d'ofertes i demandes d'ocupació Descarregar arxiu, reomplir i presentar a Seu Electrònica